Monday, August 08, 2005

Λονδινο-Αθηνα/ 'Kolohora!Kolohora!Tha sas gamiso olous re!'


Εκλεισα το εισιτηριο Λονδινο-Αθηνα. Παλι.Εφτα χρονια τωρα πρεπει να την εχω κανει απειρες φορες αυτην την πτηση.

Στην Εasyjet εκτος απο κραμπα, οξεια βαρεμαρα, και τις πιο ασχημες αεροσυνοδους της υφηλιου μου χει τυχει τσεμπεροφορεμενη γρια με πελωριο ξυλινο σταυρο στο χερι να σταυροκοπιεται και να μου λεει με υφος συνωμοτικο πριν την απογειωση 'Για να τον κραταω εγω, κατι ξερω'. Επισης μου χει τυχει παιδι-κουτι, φοιτητης Νομικης στο Καρντιφ που μου δηλωνει πως δεν κανει παρεα με Αγγλους εκτος και αν θελει βοηθεια με τη γλωσσα.Εκει χτυπαει το πρωτο καμπανακι-συναγερμος. Διπλα του καθεται λιωμενος και ροδαλος πενηνταρης Αγγλος με μπουκαλι τζιν το οποιο και προσφερει συχνα -πυκνα και στους δυο μας.Οπου ο σοκαρισμενος Ελλην-καρφι τσιτωνει και φωναζει την αεροσυνοδο.Εκει εξελισσονται σκηνες απειρου καλους ( Χι ις ντρινκινγκ, νοτ γκουντ). Η αεροσυνοδος, Αγγλιδα Geordie μεχρι τα μπουνια -να μην καταλαβαινει απολυτως τιποτα . Οπου στο τελος η κατασταση φτανει σε ενα απιστευτο κρεσεντο με το παιδι-κουτι να ωρυεται 'Kolohora!Kolohora!Tha sas gamiso olous re !'


Στη British παιζουν πιο πολιτισμενες καταστασεις. Μου χει τυχει δηθεν τυπος διπλα μου με γενακι -μουνοτριχα να προσπαθει να ισσοροπησει coffee table book για τον Αντυ Γουωρχολ στα γονατα του. Με British εχω κανει και ταξιδι Οδυσσεια με 6 ωρες καθυστερηση στο Εδιμβουργο λογω ομιχλης οπου φυσικα χανω πια το connectιng flight για Αθηνα. Ξεμενω βραδυ στο Heathrow μαζι με comedy act Αμερικανων (ο χοντρος και ο λιγνος) που τρωνε μορταδελλα και απαγγελουν Shakespeare ενω στο background ροχαλιζει χοντρος Ινδος με τουρμπανι , για να φτασω Αθηνα με την επομενη πτηση - και οι βαλιτσες μου να φτασουν στο Σιδνει.

Το μεγαλο πατιρντι ομως ειναι παντα η Ολυμπιακη. Εκει παιζουν οι πιο ροκ καταστασεις. Μπορει να μπεις στο αεροσκαφος λουξ που παιζει ταινια με τη Salma Hayek και να καθεσαι διπλα σε ανυποπτη οικογενεια τουριστων, μπορει να μπεις και σε ναυλωμενο αεροπλανο της Αir Liban και να καθεσαι διπλα στον κλωνο του Γιαννη Γιοκαρινη. Η ξεσκισμενη θεση παντως λουξ-ξελουξ εκει. Εχω κατσει σε μια απο τις τελευταιες καπνιστικες πτησεις της Ολυμπιακης διπλα σε τυπο-φουγαρο, υπαλληλο σε ζαχαροβιομηχανια της Συμπρωτευουσας. Μου δειχνει την ξανθια γυναικα του 'προεδρου' της ζαχαροβιομηχανιας και μπουκωμενος με παστουλα σκυβει και μου ψυθιριζει στο αυτι: 'Ξανθο μουνι, τρελο γαμησι' .Και μου κλεινει και το ματι(για να μου υποδηλωσει πως ειπε κατι πονηρο ισως?) .Μου χει επισης τυχει τυπος γλιτσα, γραμμενος σε πανεπιστημιο -πιπα στο Μπολτον να μην σκαει με τιποτα ΚΑΙ να μου τρωει τα γιουβαρλακια.

Ολα τα τρελα ομως παντα συμβαινουν στο Λονδινο- Αθηνα ποτε το αναποδο.Δεν ξερω γιατι.Ισως να μαι και γω πιο ανοιχτη στην τρελα των γυρω μου γιατι την αγαπαω πιο πολυ αυτην την πτηση απο το Αθηνα-Λονδινο.Ισως και οι γυρω μου να ξεθαρευουν σκεπτομενοι πως οπου να ναι φτανουν στη μαμα-πατριδα. Οπως και να χει, οπως ειπε καποτε και μια κολλητη μου (χτυπωντας το χερι της στο τραπεζι ) 'Εγω γουσταρω την Ελλαδα!'.

13 Comments:

Blogger Phantasmak said...

Τελικά επιβεβαιώνεται το ρητό "ό,τι πληρώνεις παίρνεις".

Δεν έχω πετάξει με Easyjet ποτέ, πάντως με Ολυμπιακή δεν είχα ποτέ προβλήματα, που όλοι άχρηστη την ανεβάζουν, άχρηστη την κατεβάζουν. Βέβαια δε χρειάστηκε ν' αλλάξω κι αεροπλάνα.

1:57 PM  
Blogger beep beep said...

Phantasmak η αληθεια ειναι πως απο τοτε που μετακομισα στο Λονδινο και εχω μονο μια πτηση εχουν μειωθει και τα διαφορα παλαβα.Ολα τα απροοπτα συμβαινουν εκει στις αλλαγες.Σε καποια φαση πρεπει να μου ειχε χασει η Λουφτχανσα τη βαλιτσα μου τοσες φορες που σχεδον δεν την περιμενα πια.

Ουτε και γω εχω φαει ποτε καθυστερηση με Ολυμπιακη (αμαν θα το πω δυνατα αυτο , μπας και το πιστεψω.)

2:24 PM  
Blogger Unknown said...

ακόμα και αυτό το ταξίδι γίνεται συνήθεια... πρέπει να 'χει πολλές ομορφιές η easyjet ;)

6:53 PM  
Blogger Depsorama said...

Πέρασα όοολο μου το πρωϊνό κάνοντας διάφορους συνδυασμούς για την πτήση Τορόντο-Λονδίνο-Αθήνα και πάλι πίσω. 8 χρόνια Αγγλία, είχα κάνει το Gatwick/Heathrow σπίτια μου. Ναι, ναι, η Λουφτχάνσα ΠΑΝΤΑ χάνει τις βαλιτσες (έμαθα να κουβαλάω χειραποσκεύη με τα απαραίτητα). Μόνο δυο πτήσεις με Ολυμπιακή έχω κάνει, και είπα μετά ποτέ ξανά: έχει στανταρ ξεσκισμένα καθίσματα, να λείπουν τα πετσετάκια, κουβέρτες, μαξιλαράκια, το αιρ-κοντίσιον στη τσίτα το χειμώνα, ανύπαρκτες αεροσυνοδοί όλο μούρη και μυρωδιά βωθρίλας. ΒΑ και Virgin λοιπόν στην δική μου περίπτωση. Εasy Jet όχι, είναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ ποιο φθηνή από ΒΑ και δεν αξίζει το τρέξιμο μέχρι το Luton και τις παλαβές ώρες πτήσης.
Και τραγελαφικάαα σκηνικάααα, απείρου κάλους.. Ρε τι μου θύμισες! Να'σαι καλά!

11:52 PM  
Blogger Compiler said...

Το καλύτερο συνέβη κάποτε στην Easy Jet όταν λίγο μετά την προσγείωση, ακούγεται από τα μεγάφωνα η φωνή της αεροσυνοδού και λέει: "Σας ευχαριστούμε που πετάξατε με EasyJet. Για οποιοδήποτε παράπονα, σχόλια ή παρατηρήσεις απευθυνθείτε στη σελίδα www.ryan-air.com"

Τρελό γέλιο!

1:34 AM  
Blogger S G said...

"Μόνο δυο πτήσεις με Ολυμπιακή έχω κάνει, και είπα μετά ποτέ ξανά: έχει στανταρ ξεσκισμένα καθίσματα, να λείπουν τα πετσετάκια, κουβέρτες, μαξιλαράκια, το αιρ-κοντίσιον στη τσίτα το χειμώνα, ανύπαρκτες αεροσυνοδοί όλο μούρη και μυρωδιά βωθρίλας."

περιγραφεις ακριβως την δικη μου εμπειρια. μια πτηση πηγαινελα εκανα με ολυμπιακη και απο τοτε εφαγε μουτζα μανυγυρικη. ειδικα οι αεροσυνοδοι που καθοντια πισω πισω και φλυαρουν για πολιτικα αντι να σε εξυπηρετουν εφημεριδα θες φιλε (ενικος? εγω φιλος σου? δεν παμε καλα...) ? εδω πισω σου ειναι (πεταμενες χυμα σε δυο καθισματα!!!!). να παρε αυτην (χωρις να με ρωτησει ποια θελω μου δινει μια απαραδεκτη στυλ αυγη!!)

10:30 PM  
Blogger KV said...

Χα χα ... δεν είμαι η μόνη που ταλαιπωρούμαι και δεν έχω καταφέρει να μαζέψω ούτε ένα air mile παρόλο που ζω κατα περιόδους σε αεροδρόμια !!!
Τι έμαθα μέχρι τώρα:

Από Μιλάνο δεν περνάμε ποτέ εκτός και αν δεν χρειαζόμαστε τιν βαλίτσα,

Χειρότερες KLM και Easy Jet (όχι μόνο οι πιο άσχημες αλλά και οι πιο αγενείς αεροσυνοδοί του πλανήτη!)

Από τις καλύτερες η japan airlines ...

Ποτέ Lufthansa για μεγάλες πτήσεις (leg space 0)

Για οποιοδήποτε Αγγλικό αεροδρόμιο παίρνουμε ταξί ή ξεκινάμε 8 ώρες πιο νωρίς

Με Ολυμπιακή θα καθυστερήσεις 3-4 μερούλες ΑΛΛΑ έχεις Ελληνική εφημερίδα και καφεδάκια ....

12:15 AM  
Blogger Depsorama said...

BA και πάλι ΒΑ, ο επιμένων Βρεττανικά παιδιά. Λέτε όμως να την βομδαρδίσουν όμως, τώρα που η πολιτική της μαϊμούς ονόματι Blair έχει κάνει το Λονδίνο παιχνιδότοπο των τρομοκρατών;
Αυτό είναι το καλό της Ολυμπιακής, σιγά μην γίνει ποτέ στόχος τρομοκράτη!

6:09 PM  
Blogger beep beep said...

Παιδια θα με συγχωρεσετε που δεν απαντησα- απλα με ολα αυτα των τελευταιων ημερων - τι να πω για αεροπλανα και αερογραμμες- δεν εχω πλεον καρδια να γραψω για τα τρελα και φανταστικα των πτησεων.

4:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Με λένε Μπρέμπου Σοφία . Είμαι 25 ετών.Το τηλ. μου είναι 2102411713.Όποιος θέλει να περάσουμε καλά (χωρίς δεσμεύσεις) και είναι ‘προικισμένος’ , ας ρίξει σήμα . Αν μπορεί να φέρει και έναν φίλο του , ακόμη καλύτερα .

9:10 AM  
Blogger john said...

arxes iouliou feygw gia agglia , h prwti fora xwris ba (tremw stin idea)ka i prwti fora pou paw monos, apeleytherwtiko?tromaktiko?tha deixei ?sofia tha theles na ertheis ?me lene gianni , to til mou einai 6932487911, eimai 23, skepsou to...

3:10 PM  
Blogger john said...

ετοιμάζομαι για ταξίδι στο Λονδινο ,το τρίτο στη σειρά , αυτή τη φορά μόνος μοθ, καλυτερα ?χειροτερα?θα δείξει !Σοφια θέλεις να παμε παρέα ?αρχες Ιουλιου εγκαταλειπω την Ελλάδα(τι ωραίο που ακούγεται)

3:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kapote ta3ideya ki egw. Me aeroplano. Apo tote pou se 3evrakwnoune me tis aktines ston elegxo den ta3ideyw pia. Na pa na gamh8oune.

12:40 PM  

Post a Comment

<< Home