Sunday, September 04, 2005

Δαπανες για τους punks και οχι για τα τανκς/ Η υποθεση Decadence

Δεν ειμαι σιγουρη ποσα χρονια υπαρχει το Decadence. Eιναι ενα μπαρ σ'ενα παλιο νεοκλασσικο σπιτι στο τερμα της Ευγενιου Βουλγαροκτονου. Δεν υπαρχουν και πολλα αλλα μπαρ εκει γυρω - πας μονο για το Decadence.

Hταν ενα απο τα πρωτα μπαρ που γνωρισα μετα απο αδυσωπητο εφηβικο εκβιασμο προς τον αδερφο μου. Φευγανε οι γονεις μου διακοπες, με αφηνανε μαζι του και αυτος ο ερμος 20 χρονων φοιτητης με δικο του συγκροτημα (γουαου) επρεπε να κουβαλαει παντου τη 15χρονη αδερφουλα του. Στα ματια μου τοτε το Decadence εμοιαζε με εναν τοπο μυθικο και σκοτεινο οπου ολες οι κοπελες ηταν αδυνατες και ειχαν απιθανα κουρεματα και ολα τα αγορια ειχαν καταφερει να τελειωσουν το 'Ταδε Εφη Ζαρατουστρα', διαβαζαν Ζαν Πωλ Σαρτρ στην τουαλετα και περιμεναν μια παχουλη δεκαπενταχρονη για να την ερωτευτουν παραφορα.

Ο ιδιοκτητης κατα καιρους εκανε διαφορες εκκεντρικες προσθηκες τις οποιες και ανακοινωνε με στομφο στο Αθηνοραμα. Ποτε οργανωνε τουρνουα beach volley εσωτερικων χωρων(?), μετα σε καποια φαση ειχε βγαλει δικο του νομισμα, δικη του εφημεριδα. Φλερταρε επικινδυνα με το δηθεν, και ισως καμια δεκαρια χρονια πριν να ηταν κιολας, αλλα παντα τη γλιτωνε μαλλον αθελα του (φροντιζαν για αυτο τα πρεζονια στο Λοφο του Στρεφη) .

Ξαναπηγα την Πεμπτη που μας περασε μετα απο χρονια.Διπλα στην εισοδο γραμμενo με spray 'Δαπανες για τους Punks και οχι για τα tanks'. Στα μαρμαρινα σκαλακια της εισοδου μισοκοιμοταν μια ομορφη μελαχροινη κοπελα που χαιδευε ενα σκυλο. Καθως εμπαινα αισθανθηκα κατι γλυκο και υγρο στις γαμπες μου -ηταν ο σκυλος που μου εγλειφε τα ποδια. Παρατηρησα για πρωτη φορα πως το πατωμα ειχε ενα κεραμιδι μωσαικο. Στ'αριστερα μια παρεα καθοταν σε καρεκλες παραλιας. Ξεχαρβαλωμενες τουαλετες, αποθηκες που πριν ηταν κατι αλλο, στοιβασμενα πορτοκαλι τραπεζια στο σκοταδι. Πιο μεσα ο dj και ο λαος του-καμια δεκαπενταρια ατομα. Μαυροντυμενες κοπελες με γεωμετρικα κουρεματα, 2-3 αγορια που θα θελαν να 'ναι βασανισμενοι indie πριγκιπες αλλα εμοιαζαν πιο πολυ με κακοχυμενους goth ηρωες απο κομικς (σαν αυτα που δημοσιευει το 9 της Ελευθεροτυπιας οταν δεν εχει κεφια), αντροπαρεες που μοιραζαν χαμογελα στις λιγοστες πενθουσες πιτσιρικες, ενας -δυο γραφικοι σαρανταρηδες. Ο dj επαιζε Pulp απ τη δεκαετια του '80 (αυτο κι αν ηταν blast from the past- θυμηθηκα τον εαυτο μου 17 χρονων πασαλλειμενη με glitter στο Rockwave να ουρλιαζει με φανατιλα οπαδου 'Ι love you Jarvis' ενω εκεινος ηταν ανεβασμενος σε μια σκαλωσια και δεν μπορουσε να κατεβει ) και μετα Depeche Mode και David Bowie. Oταν αποπειραθηκα να το σκασω εβαλε Leonard Cohen και επεστρεψα ολοσουμπιτη.

Μου αρεσε πολυ που το ξαναβρηκα -εστω και πιο ξεχαρβαλωμενο. Νομιζω πως θα συνεχισω το hommage στα αγια εδαφη της εφηβειας μου λιαν συντομως. Επομενη σταση: Mo Better.

27 Comments:

Blogger Storyteller said...

Μπα σε καλό σου τι μου θύμησες... πανε πια...ανεπιστρεπτί...
point...mad...εναλλαξ..twist...last drive...διατάραξη κοινής ησυχίας...και...και... αχ καταραμένη εφηβεία!!!

10:27 AM  
Blogger averel said...

Αγαπητο beep - beep,

Αισθάνομαι την ανάγκη να υπερασπιστώ τον προβοκατόρικο τίτλο του προηγούμενου post μου. Δεν αφορούσε εσένα, αλλά μάλλον εσυ ευθύνεσαι αφού για κάποιον περίεργο λογο τις τελευταίες μέρες σκεφτόμουν συνέχεια αυτό το μαλακισμένο το road runner. Εσυ μου το είχε υπενθυμίσει υποσεινύδητα μόλις είδα το nick σου.
Τώρα, αν θες να συνεχίσουμε την κόντρα μας ακολουθώντας το παράδειγμα των γραφικών bloggανθρωπων δεν έχω πρόβλημα. Θα κάνουμε hits, θα ξεκατινιαστούμε όμορφα και θα γίνουμε θέμα και στον Μικρούτσικο.
Αυτά. Πάντως εξακολουθώ να το μισώ αυτό το ντοπαρισμένο πράγμα.

ΥΓ Δεν ανέφερες πως το Deca είναι στο σπίτι του παλιού αντιβασιλιά.

4:14 PM  
Blogger ilias n. said...

κανα σφουγγάρισμα το περάσανε το deca ή βρωμάει ακόμα;

11:08 PM  
Blogger beep beep said...

Storyreller το μονο που προλαβα απ'αυτα που αναφερεις (ειμαι 25)ειναι το MAD.
Εχω πει απειρα ψεμματα στη ζωη μου για να παω στο Μad. Εκει πλεον νομιζα πως ανακαλυψα την πυριτιδα- (ειπαμε ημουν 15).Αφου ειχα δει ενα μοικανι με πορτοκαλι μαλλια και το συζητουσα με τις φιλες μου για 2 μηνες- σκεψου συγκινηση .Καταραμμενη αθωοτητα.

11:39 PM  
Blogger Unknown said...

... αχ αυτά τα μαγαζιά deca times πάντα... όλα τα ξωτικά μαζεμένα... mo better ... κ.ά. σίγουρα υπάρχει τουλάχιστον ένα παράλληλο σύμπαν... αν δεις στο mo έναν τύπο με έντονο χαμόγελο και μόνιμο που φτάνει μέχρι τα αυτιά μαλλιά μονίμως κοτσίδα, σγουρά... είναι ο γιάννης ο πιο θαμώνας τρώει περισσότερες ώρες εκεί μέσα ακόμα και από αυτούς που δουλεύουν εκεί δώστου χαιρετίσματα από μένα... Το Μο τις Πέμπτες είναι ακόμα δυνατό;;;)

11:57 PM  
Blogger beep beep said...

Αβερελ παιδαρε,

Γιατι με πικραινεις μανιτσα μου?(μετα το ακουσμα αυτης της φρασης μπαινουν τα κλαρινα)

Εμενα μ'αρεσει το road runner - δεν ξερω γιατι αλλα μ'αρεσει.Κι ας ειναι σπαστικο.

Για μπλογκοκοντρα και ιντριγκα ειμαι μεσα παντως- ν' άρχισουμε να μετραμε χιτς και να κανουμε επωνυμες καταγγελιες.

12:03 AM  
Blogger beep beep said...

Βρε Street Spirit!Χρονια και ζαμανια!!!Πως ηταν οι διακοπες?

θα παω Μο σιγουρα και θα κοιταξω για να δω τον τυπο που μου περιγραφεις οπωσδηποτε...Ολα αυτα τα μερη εχουν τακτικους θαμωνες-μορφες.

Περιμενω εναγωνιως Post διακοπων...

12:16 AM  
Blogger beep beep said...

Αβερελ και Νo Heathen :

Ειχα ξεχασει τον εφιαλτη που ηταν η διαφημιση του Deca (ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΑΝΤΙΒΑΣΙΛΙΑ!!!!ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ!!ΜΕ ΗΧΩ!!!)

Οσο για το σφουγγαρισμα -ε, μην τα θελουμε κι ολα δικα μας.Αφου σκεφτομουνα πως αν το εβλεπα στο φως της μερας μπορει και να σιχαινομουνα να ξαναπατησω.Υπαρχει λογος που το Deca ειναι σκοτεινο τελικα.

1:30 AM  
Blogger Depsorama said...

Βρε Beep Beep μου, πάλι μας ταξιδεύεις!
Πότε πέρασαν τα χρόνια; Εγώ ακόμα 17 αισθάνομαι!!
Περιμένω ποστ για το Μο γρήγορα!

7:10 AM  
Blogger 0 said...

Beep-Beep ama thes tha katevasoume tis straties gia tin iperaspisi tou road runner!!!

1:36 PM  
Blogger averel said...

Χαίρομαι που εχεις αρκετα κιτρινα αντανακλαστικά για να δεχτείς την πρό(σ)κληση μου. Μπορείς να ανεβάσεις ένα post στα πρότυπα του δικού μου με τον τίτλο "AVEREL είσαι πιο ηλίθιος και από τον Ραν-ταν-πλαν". Και μετά θα ξεκινήσει ο πραγματικός πόλεμος, ακόμα και με τον Διάκο στο πλευρό σου

4:38 PM  
Blogger 0 said...

Oloi twra prepei na tsekarete to blog enos tipou pou legete Nikiforos Logothetis kai einai "iper tou Ellinismou, kata tis ellinopliksias". Mono auto exw na pw kai episis Beep beep tsekare ta email sou gamwth!!!!

6:16 PM  
Blogger beep beep said...

Aθανασιε παιδι μου-δεν θα αρχισουμε πολεμο με τον Αβερελ- απλως θα ετοιμασουμε τα φουσεκια μας.Επισης δινουν λινκ για κατι τετοια-που θα τον βρω εγω τωρα το Νικηφορο Λογοθετη?(τα ελεγξα τα μαιλ και σου απαντησα μην παθαινεις παρακρουση)

Δεσποινα κι εγω νομιζω συχνα-πυκνα πως ειμαι 17 ...Αλλα ειμαι μια γερασμενη τσατσα των 25 πλεον (μπου-χου) .Θα γραψω ποστ για Μο οπωσδηποτε.

Οσο για σενα Αβερελ..... (χαμογελο/σηκωμα φρυδιου/υποκρουση ταν ταν)παρατηρω πως εχουμε μια κοινη επιλογη στα βιβλια -μηπως πηγαινες στο σχολειο που πηγε το Σοφο Παιδι?

6:53 PM  
Blogger 0 said...

http://nikephoros.blogspot.com/

6:59 PM  
Blogger averel said...

Δυστυχως δεν είχα την τιμη. Απλά ο κος Χωμενίδης έχει ενδιαφέρουσα γραφή. Παραπανω απο ενδιαφερουσα κατα τη γνωμη μου. Γιατι σήκωμα φρυδιού;

7:17 PM  
Blogger beep beep said...

Το σηκωμα του φρυδιου ηταν οντως ατοπο...

Ειναι πολυ καλος ο Χωμενιδης- αν και ομολογω πως μετα το Σοφο Παιδι δεν τον ακολουθησα τοσο πιστα οσο επρεπε.

10:25 PM  
Blogger averel said...

να υποθεσω πως εσυ ακολούθησες τα χνάρια του Σοφού Παιδιού, στο σχολείο; Χωρις σηκωμενο φρύδι.

2:27 PM  
Blogger beep beep said...

Ναι να το υποθεσεις...
(ακολουθει μειδιαμα,κοιταγμα παπουτσιων και αμηχανια-αισθανομαι σαν παιδι που το πιασανε να ριχνει αναμμενα σπιρτα σε φωταγωγο-λεμε τωρα)

2:51 PM  
Blogger Hector Drone said...

Ήθελα να πω κάτι, αλλά έκανα το λάθος [;] να διαβάσω όλα τα comments με τη σειρά, με αποτέλεσμα να διασκεδάσω μεν, αλλά παράλληλα να ξεχάσω τι είχα στο φυραμένο μυαλό μου…

4:10 PM  
Blogger beep beep said...

Ηector Drone-θυμησου το βρε!!!

(αν και οντως τα σχολια εχουν αποκτησει λογοτεχνικο-εξομολογητικο χαρακτηρα-)

4:39 AM  
Blogger CD said...

oh my good..ήμαρτον..μια φορά πήγα και δεν ξαναπήγα(2001)...με το που ακούμπησα στη μπάρα...1 τύπος που καθόταν δίπλα μου άρχισε το bla-bla και αφου έμαθε τι μουσική ακούω-το ζώδιό μου και τι σπούδαζα..δήλωσε συγκινημένος και ότι το σπίτι του απείχε μόλις 50 μέτρα...χμμ...και εγω φώναζα: i love you,Jarvis...

12:47 PM  
Blogger beep beep said...

Moνο 50 μετρα ε?What a charmer...

8:05 PM  
Blogger beep beep said...

Vague Tourist να υποθεσω πως το Point υπηρχε οταν φορουσα πανες ?

Drude-Come on it's not that bad- Exει φολκλορ.Ξερω τι εννοεις αλλα επειδη λειπω απο την Ελλαδα 7 χρονια ολα εχουν κανει deep freeze.

4:02 AM  
Blogger Γιώργος said...

Point? Διδότου(?) και Ζ.Πηγής? Νυν σφαιριστήριο? Τουρίστα νόμιζα ότι ήσουν μικρότερος!

9:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

bre8nka edw tuxaia k diabazw movoroufi.. 8umamai to tourvoua skaki sto 10dance k tov tote gomevo mou va kerdizei k va tov latreuw k tis pemptes sto mobetter, stnv baviera, stis toualetes k to balkovaki tou mad.. kai ta psemmata pou elega stn mama mou.. k nmouv k egw 17 k fwvaza 'jarvis i love you' k exasa to aristero mou gazelle priv bgei stn sknvn k dev tov eida pote apo polu kovta.. kai twra eimai toso makria k toso megaln pou dev xreiazetai va lew psemmata pia.. kai eimai esu k esu eisai egw.. k to movo pou 8elw eivai va bgw stnv taratsa mou k va fwvaxw 'jarvis i love you' xava.. 8a balw ta klammata mou faivetai..

11:51 PM  
Blogger beep beep said...

Οχι μη βάλεις τα κλαμματα θα πρέπει να τα βάλω κι εγώ τα κλάμματα μετά. Και τι εννοείς είσαι τόσο μεγάλη; Ελπίζω πως δεν είσαι γιατί θα μαι κι εγώ γριά και δε γουστάρω καθόλου- προτιμώ να βγω στην ταράτσα και να φωνάζω "Jarvis I love you".

1:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

εβλεπα τηλ τριτη βραδυ.νευριαζω με τον εαυτο μου κ παω στο ντεκα.το περιεργο αφεντικο(ο θεος να τον κανει) προσπαθουσε να παιξει μουσικη..!θελω δουλεια του λεω.τι σπουδαζεις μου απαντα?η μονη ερωτηση.του λεω κ αμεσως πιανω δουλεια στο μπαρ.απο ντροπαλο πιτσιρικη μετατρεπομαι σε ενα παληκαρι αστα να πανε..στα δυο χρονια εκει χαλασα το μεταβολισμο με τα ξενυχτια.χαλαλι.περασα υπεροχα.παντα με καλαμακι κ ποτε τουαλετα ε! οσο το
αγαπω τοσο το σιχαινομαι το στουντιο(μπουρδελο)

5:26 AM  

Post a Comment

<< Home