Wednesday, March 14, 2007

Μούτζα


Το γράφω με κάποια καθυστέρηση για τον No Heathen – μερσι μεσιε νο χεδεν

Ενα- Οταν ήμουν γύρω στα 6 πέθανε ο ηλικιωμένος μας γείτονας-ένας ασπρομάλλης στρατιωτικός με στιλπνή κουαφούρ Κόμη Δράκουλα. Ίσως επειδή με είχε επηρεάσει πολύ ο θάνατός του, μια φορά το μήνα έφτιαχνα στα κρυφά μικροσκοπικούς τάφους στον κήπο μας με κλαριά και φύλλα από γεράνια και νερατζιές. Μετά προσευχόμουν γονατιστή πάνω στις πλάκες του κήπου (σημείωση: πρόερχομαι απο μια οικογένεια σχεδόν άθεη-δεν ξέρω που την είχα δει αυτήν την εικόνα) Όταν το ξεχνούσα μάλιστα με έπιαναν τρομερές τύψεις. Το είπα στον πατέρα μου πρόσφατα- περίμενα να κάνει κάποιο σχόλιο του τύπου " Kοριτσάκι μου τι έξυπνο κι ευαίσθητο που ήσουν¨". Εκείνος απλώς με κοίταξε και ξεστόμισε την ισοπεδωτική ατάκα "Πάλι καλά που βγήκες νορμάλ".


Δύο- Από παιδί ακόμα πίστευα πως η ζωή μου θα ήταν καλύτερη αν έχανα μερικά κιλά- ακόμα και όταν ήμουν αδύνατη. Πάντα το νόμιζα. Τουλάχιστον όσο μεγαλώνω γελάω με τον εαυτό μου. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν το πιστεύω.


Τρία- Από τα 18 μου μέχρι τα 23 μου ζούσα σε μια μικροσκοπικη μεσαιωνική παραθαλάσσια πόλη της Σκώτιας. Λόγω της ιστορίας της η πόλη έμοιαζε συχνά στοιχειωμένη- βαριά γοτθική αρχιτεκτονική, ένας καθεδρικός ναός φωτισμένος με πράσινα φώτα το βράδυ, φριχτό κρύο, ένας ανάποδος αέρας από τη Βορειο θαλασσα.Ήταν ένα υπέροχα ιδιόρρυθμο μέρος: Ελληνες δεν είχε παρά ελάχιστους κι έτσι έτρεχα μες στα σκοτάδια με Αγγλοσάξωνες και κάναμε πινκνικ στο κρύο με κουβέρτες, ξενυχτούσαμε όλο το βράδυ μέσα σε δρύινες βιβλιοθήκες με θέα τη Βόρειο θάλασσα γράφοντας εργασίες για μαθήματα με τίτλους όπως «Λογοτεχνία των γυναικών στο δευτερο παγκόσμιο πόλεμο», «Τρομοκρατία και πολιτική βία στον 20ο αιώνα», πίναμε πίναμε , πίναμε μπύρες και ούισκια χορευαμε φτηνή ντίσκο μέσα στο Union,μεθούσαμε όλο το βράδυ σε διάφορα σπίτια, πίναμε τρεις καφέδες τη μέρα όλοι μαζί, καπνίζαμε οτι βρίσκαμε, κάναμε πρόβες για βαρυγδουπα θεατρικά έργα ή πειραματικά εκτρώματα οπού ξεγυμνωνόμασταν σαν τις μουρλές σε παλιές εκλησσίες( η διασκευή του «Γενναίου Νέου Κόσμου» του Χάξλευ απαιτούσε και κάποιες θυσίες) . Πιστεύω πως αυτό το μέρος μου άλλαξε τη ζωή.



Τέσσερα- Συχνά-πυκνά αισθάνομαι σαν ούφο στην Αθήνα. Ελειπα για πολλά χρόνια οπότε έχω ζήσει ένα αρκετά σημαντικό κομμάτι της ζωής μου εκτός Ελλάδος: το 18-25. Για πρώτη μου φορά έζησα ουσιαστικά την Αθήνα πέρσι μετά από 7 χρόνια απουσίας. Συχνά θέλω να πάρω μια βαλίτσα και να φύγω τρέχοντας , να πάω στο μαγικό εκείνο μέρος που εγώ και οι γύρω μου θα μιλάμε και θα καταλαβαινόμαστε ή ακόμα να αναληφθώ στους ουρανούς σαν χίπισσα Μέρυ Πόππινς ανάμεσα σε μωβ σύννεφα και να μην ξαναγυρίσω ποτέ.


Πεντε- Ανοιξα αυτό το μπλογκ όταν ζούσα στην Αγγλία για δυο λόγους - ο ένας ήταν πως περνούσα μία από τις χειρότερες περιόδους της ζωής μου (απαραίτητο συστατικό για να ανοίξεις μπλογκ τελικά ), ο άλλος πάλι ήταν πως μετά από 7 χρόνια ξενιτιάς τα ελληνικά μου είχαν αρχίσει να θυμίζουν ξεφούσκωτη τρόμπα. Οσο κι αν θαύμαζα τη γραφή κάποιων μπλόγκερ δεν με ενδιέφερε να τους γνωρίσω –με φρίκαρε μάλιστα το γεγονός πως οι μπλόγκερς χρησιμοποιούσαν τα μπλογκ τους ως μέσο κοινωνικοποιήσης και βγαίνανε για να φάνε παϊδάκια. Μετά ήρθα στην Ελλάδα και γνώρισα ένα σωρό bloggers μέσω της δουλειάς. Μ’ αρέσει αυτό αλλά μάλλον ειναι και ο λόγος που γράφω τόσο σπάνια- μου είναι δύσκολο να γράφω τα σώψυχα μου τώρα που ξέρουν ποια είμαι.

Πετάω μπαλάκι σε μπλόγκερς εξίσου αστάτους με μένα- Scabbing και Catsula. Φροντίστε την πορεία σας κορίτσια.

17 Comments:

Blogger Sadie said...

To prwto kai to deytero einai kai dika mou! Oso gia to trito me ekanes kai zilepsa!

5:38 PM  
Blogger beep beep said...

Kαλά το δεύτερο είναι εγώ εσύ και ο μισός γυναικείος πληθυσμός του πλανήτη. Το πρώτο όμως; Τι εννοείς; Εκανες κι εσύ εικονικούς τάφους για ηλικιωμένο γείτονα;Πες το μου κι αυτό...

6:29 PM  
Blogger switters said...

αγαπω τη Σκωτια μεσα απο τα βιβλια του Ιρβιν Ουελς. Και ας μην εχω παει ποτε. Καποια στιγμη θα παω εκει και θα μεινω για παντα, μακρια απο την Αθηνα. Οχι, ταφους δεν εφτιαξα ποτες.

1:18 PM  
Blogger Sadie said...

Ekana eikonikous tafous gia entoma, gia fyta, gia fylla dentrwn, gia kouklakia, genikotera eixa to melodrama mesa mou. Kai klaaaaama....

4:49 PM  
Blogger beep beep said...

Switters, τι σύμπτωση χτες κοίταζα το blog σου...

Το όνομα σου έχει κάποια σχέση με το "Fierce Invalids Home from Hot Climates" tου Τομ Ρομπινς?

(Ναι οκ είμαι geek το ξέρω)

5:31 PM  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

:)

5:47 PM  
Blogger beep beep said...

uA, switters ξέχασα- να πας στη Σκωτία ειναι υπέροχα.

Sadie εγώ μόνο για το γείτονα...Αλλά πλάκα έχει που είμαστε τόσο μελό

Οι σκιές μιλάν χαμόγελο και σε σένα

6:03 PM  
Blogger switters said...

εντελως.

6:14 PM  
Blogger CD said...

;]thnx ya tin passa miss

11:00 PM  
Blogger beep beep said...

Switters εντελώς? εντελώς Τοm Robbins hopefully (όχι εντελώς geek.)

Εβαλες τρίποντο Kατσου!

12:35 AM  
Blogger switters said...

εντελως robbins. αν σε ελεγα εντελως geek αυτο θα προϋπέθετε πως ειμαι χειροτερος, οποτε μην ανησυχεις.

3:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Άνοιξα το blog μου για ακριβός το ίδιο λόγο.

Καλημέρα...

1:34 PM  
Blogger Depsorama said...

Χαχα, λοιπόν το δεύτερο φυσικά δικό μου, μαζί με διάφορα άλλα που έχουν σχέση με εμφάνιση, το τρίτο επίσης, η χώρα η ίδια, οι εμπειρίες βαρύγδουπες, το πέντε τι-να-πω, δεν θα χω τι να γράψω πια, μήπως να κάνω ένα κλοπυράιτ;

Όσο για το τέταρτο... αυτός είναι και ένας από τους λόγους που δεν γυρνάω Ελλάδα ακόμα :-)

θενκς για την πάσα, θα ανταποκριθώ άμεσα!

9:26 PM  
Blogger beep beep said...

Θεοδώρα μας έφαγε όλες η ξενιτιά ή μου φαίνεται;

Δέσποινα - πόσο χαίρομαι που έπέστρεψες!τρα-λα-λα. Μακάρι να γράψεις κι εσύ σύντομα μου χεις λείψει...

11:56 AM  
Blogger CD said...

AKOMA NA TO ANEVASEIS E???

7:34 PM  
Blogger Dr3amPush3r said...

Ο λογος που σταματισα να ανεβαζω στιχακια, ιστοριουλες , ιδεες της στιγμης σε μια ιστοσελιδα καταχωρημενη ως blog ηταν οι ιδιοι οι ελληνες blogger.
Ο λογος που αρχισα ηταν η μοναξια της ξενιτιας και η απομακρυνση απο τη μητρικη γλωσσα.
Πεντε χρονια μετα ξαναμπαινω και σχολιαζω εδω σε ενα blog ξεχασμενο.

4:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Έπρεπε να γράψει μια σύντομη ανακοίνωση στην Αγορά σε ευχαριστώ για όλα τα φανταστικά προτάσεις είστε τοποθέτηση σε αυτή την ιστοσελίδα. Παρατεταμένη αναζήτηση στο internet έχει στο τέλος της ημέρας έχουν αναγνωριστεί με αξιόπιστα στοιχεία και τεχνικές για το εμπόριο με τους συναδέλφους μου. Θα ήθελα να βεβαιώνουν ότι αρκετοί από τους αναγνώστες μας είναι πραγματικά σοβαρά την τύχη να ζούμε σε μια σημαντική θέση με αρκετά αρκετές εξαιρετικές άτομα με δείκτες οξυδερκή.

9:58 PM  

Post a Comment

<< Home