Monday, October 17, 2005

Το παζλ στον αερα





Σχεδον σε μισησα εκεινες τις τελευταιες ημερες του Αυγουστου στην Αθηνα.Το μονο που ακουγοταν μεσα στην ερημια ηταν τα τζιτζικια. Ο αδερφος μου επαιζε κοντραμπασο μεχρι τελικης πτωσεως. Αλλο ενα κομματι , αλλο ενα. Πως περασαν αληθεια εκεινες οι μερες; Αφου πεθανε ο Κ. , αφου καταλαβα πως δεν με ηθελες πια. Πως περασαν; Με βρηκε ο αδερφος μου με ενα μαυρο μπλουζακι απο μια παλια παρασταση της Οδυσσειας να ισορροπω μπρος στην πορτα του ψυγειου.' Τι κανεις επιτελους με τη ζωη σου;' Εμπηξα τα κλαμματα. Τα πρωινα εβλεπα τηλεοραση με κλειστα τα πατζουρια καθισμενη σε μια κοκκινη πολυθρονα με τα ποδια ψηλα εις ενδειξη διαμαρτυριας .Τρεφομουν με Μarlboro Lights και λιωμενο τυρι απο το microwave. Απο το πανω πατωμα ακουγοταν το κοντραμπασο. Πως περασαν εκεινες οι μερες, ξερεις;

Τη βραδια που σκοτωθηκε ο Κ. ξαπλωσα σ'ενα σιδερενιο κρεβατι στο ασπρο μου δωματιο στην Κερκυρα και ακουγα τα ποντικια να κοβουν βολτες στη σκεπη.

και το μόνο που θέλω είναι να κοιμηθώ
μαζί με σένα που νοσταλγώ
σφίγγοντας το σώμα σου στην αγκαλιά μου
ή να γίνω μια ακρίδα στα γόνατά σου
γιατί αισθάνομαι άσχημα όπως κι εκείνη την ημέρα
που διαλύθηκε το παζλ στον αέρα

41 Comments:

Blogger schottkey said...

Τι είναι μια ανάμνηση στ' αλήθεια;

Μια μεγάλη σκιά που χάνεται στη νύχτα

10:13 AM  
Blogger beep beep said...

;)
Μ'αρεσουν ακομα πολυ και ας εχουν περασει 10-15 χρονια.

3:07 PM  
Blogger schottkey said...

Μμμ
Ίσως είναι η δύναμη των στίχων.
Γιατί η μουσική έχει τα σημάδια της εποχής της, μοιάζει λίγο "old-fashioned".

Κι ο τίτλος του blog απο φ.σ.φ.;

4:11 PM  
Blogger Παπαρούνα said...

εμένα πάλι μου άρεσε η ακρίδα στα γόνατά σου...

5:01 PM  
Blogger beep beep said...

Schottkey σιγουρα οταν πρωτοβγηκανε ηταν πιο φρεσκος ο ηχος .Αλλα δεν ξερω αυτο το 'και το μονο που θελω ειναι να κοιμηθω μαζι με σενα που νοσταλγω' τριγιριζει στο μυαλο μου εδω και 2 μηνες. Εχουν κατι οι στιχοι τους πολυ δυνατο.Τρυπωνουν στο μυαλο μου στις πιο ανυποπτες στιγμες.Ισ

Ο τιτλος του blog ειναι οντως απο φ.σ.φ. Ειναι απο τους αγαπημενους μου (αν και το συγκεκριμενο δεν ειναι το καλυτερο μου).

Εισαι fan ?

5:46 PM  
Blogger beep beep said...

Παπαρουνα- ειναι ωραια και η εικονα και το συναισθημα...

5:47 PM  
Blogger Unknown said...

από τα αγαπημένα μου κομμάτια... και η εικόνα όμως καλυτερότερη γεμάτη συναίσθημα... ;)

9:11 PM  
Blogger schottkey said...

Αυτό λέω, είναι η δύναμη των στίχων.

Αν είμαι φαν του φ.σ.φ. ή των σΝ;
Και στα δύο: 'yes' :}

12:07 AM  
Blogger Depsorama said...

ααα... τι μου θύμισες τώρα, είμαι που είμαι σε ρετρό κατάσταση...

πρώτη μέρα του χειμώνα
σκέφτομαι τους πιο σημαντικούς ανθρώπους αυτού του αιώνα
απ' το δεξί καθρεφτάκι ο κόσμος μένει πίσω
ποτέ δεν είχα τίποτα κι απόψε θέλω να σε φιλήσω
να μείνεις στα μάτια μου σαν άδειο τοπίο
να κάνουμε έρωτα στο αστεροσκοπείο
κουλουριασμένοι σα μπάλα να εκτοξευθούμε
μέχρι που ειρηνικά στο διάστημα να κοιμηθούμε
κι απ' το ταξίδι της φάλαινας είμαστε τόσο μακριά
σ' ένα παιδικό τραγούδι το μυαλό μου ξυπνά
κι ακούω τα πλοία να διασχίζουν τις θάλασσες
είχα τόσα ωραία πράγματα κι εσύ...

12:58 AM  
Blogger beep beep said...

Street Spirit δεν ειχα φανταστει πως οι Στερεο-Νοβα ειχαν τοσους πολλους θαυμαστες.

Schottkey ειμαστε φαν του φ.σ.φ και των σ.ν.(ακουγονται σαν cross μεταξυ απο ΦΠΑ και παραθρησκευτικη οργανωση)

2:04 AM  
Blogger beep beep said...

Δεσποινα το ταξιδι της φαλαινας ειναι...

Το τελευταίο χτύπημα, το τελευταίο χτύπημα
Το τελευταίο χτύπημα, το οριστικό χτύπημα!!!!

Απο τα καλυτερα τους σιγουρα...

2:05 AM  
Blogger CD said...

μαλιστα...πιο μελαγχολικα τραγουδια δεν γραφονται..εγω παλι δεν μπορω να διαλεξω ειναι πολλα...


-αν κλεβαμε το volvo απ'την αλλη ακρη του δρομου,θα εφευγες μαζι μου μεχρι το τελος του κοσμου?
-οχι(πια).

6:07 AM  
Blogger beep beep said...

Catsula η μαλακια ειναι πως εγω θα εφευγα ακομα με το Βολβο.Αλλα εκεινος δεν θα ερχοταν ποτε μαζι μου (κλαψ-λυγμ)

11:55 AM  
Blogger Depsorama said...

Κλέψε το Βόλβο, και κάν’ την μόνη σου.
Pick up another boy on the road, και άσε τον αυτόν πίσω σου.

6:07 PM  
Blogger CD said...

χμμμ ...κοιτα να δεις...εγω θα εκλεβα και τον οδηγο του βολβο αν ηταν να ερθει Εκεινος μαζι μου...ειμαι πολυ καλη οταν απειλω με 45αρι...ιν μάι ντριμζ

6:50 PM  
Blogger beep beep said...

LOL!Ομολογω πως δεν ξερω ποιο approach να διαλεξω.

Δεσποινα τωρα εχω φτιαξει σεναριο τυπου Thelma and Louise.Μονο που αντι για την ερημο εγω θα διασχιζω το Θεσσαλικο καμπο και αντι για τον Μπραντ Πιτ θα γνωρισω τον πρωτοξαδερφο του Μαρκου Λεζε στα σουβλακια εξω απο την Αρτα.

Της Κατσουλας παλι ειναι πιο αποφασιστικο και ruthless. Θα βαλω και φουλαρι στο μαλλι και θα τον απειλω με στυλ (μικρη λεπτομερεια το 45αρι θα ειναι ασημενιο)'Καμ γουιθ μι μπειμπι ορ γιου νται τουμμοροου.'

7:31 PM  
Blogger CD said...

φυσικα και θα ακολουθησεις το δικο μου σεναριο...σιγουρα θα φοραμε μαυρα-φυσικα το 45αρι θα ειναι ασημενιο για να κανει κοντραστ...θα εχω ετοιμασει εγω τα σιντι της διαδρομης...απο Πετρελη μεχρι Τουξεντο μουν(ετσι τους λεω επιτηδες)

7:47 AM  
Blogger beep beep said...

Ναι, ναι CD και art attack τωρα ολοκληρωθηκε η εικονα- ντυμενες στα μαυρα, με τον προισταμενο της CD στο πορτμπαγκαζ και 'Κερναω αποψε εγω...γιορταζω εναν ακομη καημο'.

Πως απο ενα ευγενεστατο, θλιμμενο ποστ για τους Στερεο Νοβα και τον χαμενο μου ερωτα εχω καταληξει femme fatale με παρεα,ντυμενη στα μαυρα , με ενα κλεμμενο αυτοκινητο,εναν ασχετο κυριο στο πορτ-μπαγκαζ σκυλαδικα στο κασετοφωνο και ενα ασημενιο 45αρι μου λετε εσεις οι δυο?

12:36 PM  
Blogger CD said...

oxi ton proistameno mou more...piga se neo tmima kai o torinos einai super

2:30 PM  
Blogger averel said...

Αχ, αυτος ο κινηματογραφος. Κιμα σας(μας) εχει κανει τα μυαλα. Να προτεινω και σταση σε καφε στην Εθνική Οδο (μετα τον Λεβεντη) οπου θα παιξετε μπιλιαρδο και θα σπασετε το παπί του ιδιοκτήτη επειδή δεν πληρωσε το στοιχημα? Τον κοου τον ξεκινησες εσυ beep?

2:59 PM  
Blogger beep beep said...

Eνταξει Κατσουλα μου δεν θα τον κλεψουμε τον προισταμενο σου.Θα απαγαγουμε εναν αθωο για ομηρο την ωρα που θ'αγοραζει τυροπιττες απο το Καζινο Λουτρακιου.Αλλα μετα θα γινουμε φιλοι και στο τελος θα μας κανει πισινες και για τις ληστειες τραπεζας με σπεσιαλ βαφες και περουκινια.

Αβερελ LOL-μ'αρεσει. Και για ενα πιο 80'ς touch με την Κατσουλα θα εχουμε και μια σιδερογροθια (και τον Σταματη Γαρδελη για sidecick)
Δεν εχω αρχισει Κοου ακομα- τον θελω στ' Αγγλικα οποτε πρεπει να τον παραγγειλω απο το Αμαζον (ναι ξερω το Αμαζον ειναι ο σατανας αλλα και οι τιμες του Ελευθερουδακη ο Σατανας ειναι)Αλλα δεν το 'χω ξεχασει,θελω πολυ να τον διαβασω.`

1:24 AM  
Blogger averel said...

Ναι, γενικα ο Ελευθερουδακης κανει τζιζ. Αντιθετα, Πρωτοπορια πολυ φτηνια ρε παιδι μου. Νομιζω καπου το πετυχα στα αγγλικα

3:00 PM  
Blogger CD said...

πειραζει να τραγουδαω 1 τελευταιο χιτ του Πλουταρχου στο αυτι του, κατα την διαρκεια του ταξιδιου προς την κολαση???

"πουθενα δεν θα υπαααααρχω θα μαι ευθεια στη στροφη σου-μηπως ετσι καταλαβεις την αυτοκαταστροφηηηηη σου"

9:00 PM  
Blogger CD said...

έχουμε τρακάρει????

6:29 PM  
Blogger beep beep said...

Vague Tourist ,very appropriate (and unfortunately - very true σα φωνες που υψωνονται ψηλα στ'αστερια).Welcome back by the way.

Κατσουλα δεν τρακαραμε ακομα.Aπλα ο Vague μας ξαναεφερε σε ενα επιπεδο -τερμα οι Πετρεληδες, οι Πλουταρχοι, τα 45αρια, ο Λεβεντης, οι απαγωγες, οι ληστειες και τα κλεμμενα αμαξια.Επιστροφη στους Στερεο Νοβα και τα κεφαλια μεσα.

8:01 PM  
Blogger mauvais garçon said...

baby beep beep,

διάβασα το προηγούμενο, διάβασα κι αυτό και νομίζω πως τέτοια φρεσκαδούρα είχε καιρό να τσιμπήσει τη μύτη μου.

Θελω να τη γραπωσω τη στιγμη μου και να της πω 'Που πας?'

Γράφε!

3:09 PM  
Blogger beep beep said...

Aδερφη σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.Να 'σαι καλα.

9:44 PM  
Blogger Storyteller said...

Στο πανηγύρι ήταν που σε συνάντησα...στο πανηγύρι και που σε έχασα!
Θα ξαναβρεθείς όμως, έτσι ξαφνικά όπως χάθηκες...σα χνούδι!

10:29 AM  
Blogger CD said...

σε θέλω και έχω κουραστεί...sto repeat

10:17 PM  
Blogger beep beep said...

Vague τιποτα δεν ειναι τυχαιο.

Storyteller, Ασιμος η κανω λαθος?

Catsula μου αγαπημενη, ετσι και αρχισω τωρα ν'ακουω το 'σε θελω' στο repeat θ'ανεβω στο συνεφο στο βαθος και θα μου παρει ενα τριωρο να ξανακατεβω στη γη.

5:20 PM  
Blogger CD said...

θα γράψεις τπτ καινούργιο εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε???

6:15 PM  
Blogger beep beep said...

Ρε συ Κατσουλα επιασα δουλεια.Αλλα Αι γουιλ μπι μπακ-(υποσχεση-απειλη)

7:39 PM  
Blogger averel said...

Ελευθερια στον εργαζομενο blogger.

11:04 AM  
Blogger Storyteller said...

deep deep μου καμμία σχέση..Κοκτώ απο το θεατρικό μονοπρακτο "Το πανηγύρι" αλλά καλή η προσπάθεια...χε χε

1:58 AM  
Blogger beep beep said...

Storyteller μου μ'εκανες επισημως ρομπα.Θα το ψαξω να το διαβασω!

10:23 AM  
Blogger Rainman said...

Είναι άραγε τυχαίο που την ίδια εποχή επιστρέφουμε στους ίδιους στίχους και στο ίδιο αγαπημένο συγκρότημα που δεν υπάρχει πια...?
(δες post μου 21/10)

Σ' ευχαριστώ για το link. :-)

8:21 PM  
Blogger beep beep said...

Tιποτα δεν ειναι τυχαιο.Ειναι μια εποχη Στερεο Νοβα για καποιο λογο.(και δεν μιλαω μονο για μενα- και οι γυρω μου ξαφνικα εχουν επιστρεψει)

Οσο για το link, you welcome.

4:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

γουσταρα το κειμενο σοθ.τιποτα το επιτιδευμενο,αισθαντικο.. απλα οπωσ οι λεξεις των στερεονοβα..

6:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! » »

8:25 AM  
Blogger nadine said...

oneiriko xaotiko axroniko san na vouliazeis se maurh sokolata..........

4:10 PM  
Blogger nadine said...

impressionistiko paramythi

4:12 PM  

Post a Comment

<< Home